Frågestunden...

 Heeeej !
 
 
Nu ska jag ha min första frågestund det har kommit masor med frågor på mail om detta men jag har inte haft tid  med en frågestund.Men nu har jag inget att göra så jag har en liten frågestund.Ni kan kommentera era frågor på detta inlägget.Jag kommer sen lägga upp ett inlägg med masor av bilder på mig själv för att jag har inte lagt upp något inlägg med bilder på mig själv på ass länge så det kommer att vara kul.Men jaja hoppas ni gillar denna frågestunden och ni får gärna kommentera mina andra inlägg och börja följa denna bloggen och om ni harb bloggar så kanske ni kunde tippsa om denna bloggen på eran blogg och om ni vill så kan ni länka era bloggar i kommentarerna så kan jag typ tippsa om dom 1 eller 2 gånger i månden eller något!! Ha det så kuul 
 
 
 
Pussar och kramar ///////Lejsan <3


Felicia Svensson

Hej Kan du svara på denna frågan?Har du fler bloggar?

Svar: Jaa jag har en till blogg som jag aldrig bloggar på <3
Lin

2012-11-28 @ 15:44:57
josse

Så jäckla fin

Svar: Det är du som är fin baby <3
Lin

2012-11-29 @ 16:36:14
URL: http://jossizen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback